Från ett liv till ett annat

Detta är min nya blogg, min blogg som blivande pappa. Det började den 7 Mars i år. Anna kom fram till mig på morgonen med en grej i sina händer och hon log åt mig. Jag tittade på saken och förstod direkt. Detta är vad jag såg.

 

Graviditetstest

 

Och sedan dess ligger ett lyckorus inuti mig och gror. Jag ska bli pappa och det är fortfarande lite obegripligt. Men jag är redo för det och det är få saker som jag aldrig har sett fram emot lika mycket som det här. Detta är något helt annat, något så mycket större. Det är ett liv som jag har varit med och skapat. Jag ska vara den bästa pappa för mitt barn och det ska även mitt barn kunna känna. Det är i alla fall mitt mål. Välkommen till mitt nya liv läsare och mitt älskade barn!

Kommentera

