Bäbiskläder

Jag har alltid gillat H&M och se på dessa underbart fina kläder till nyfödda. Det är så snyggt med ankare eller stora, söta djur på kläder. Man struntar i ens egna klädinköp och det kommer jag att göra framtill November. Jag älskar att kolla bland barnkläder just nu.

Body Body 2

Vi har dessutom fått tid för ultraljudsundersökning i Juni och det blir nästa steg att längta efter. Denna månad får mer än gärna passera förbi i ljusets hastighet. Tiden fram till November till och med kanske. Bara tanken av att få se och höra barnet gör mig lycklig. Vi vet så klart inte om det blir pojke eller flicka och jag hoppas inte på något särskilt utan jag är världens lyckligaste hur som helst. Jag föreställer mig barnet hur det ser ut och luktar, och jag ser en massa brunt hår på lillhuvudet och lukten är underbar. Anna gör det bra som står ut med illamående och värkar. Om jag hade kunnat så hade jag stått för bärandet på våra lilla ”bäbbe”. Älska dii Anna och lill-bäbbe!

Kommentera

