The strongest there is

Idag hade jag tid för mitt fys-test på jobbet och det gick bra med tanke på att jag har haft ont i ländryggen i flera dagar nu. Jag har utmärkt fysik när det gäller styrka, men jag behöver stretcha mer för att bli smidigare och min kondition var även den utmärkt om man jämför med Sveriges befolkning generellt sett. Det känns sjukt bra att veta och jag är mer motiverad till att bli starkare och smidigare. Jag vill inte bli som många andra i detta avlånga land, som ser ut som hej-kom-o-hjälp-mig-jag-är-fet-o-jag-orkar-inte-ta-ansvar-för-att-bli-bättre-trots-att-jag-vet-att-jag-kommer-att-dö-en-tidig-död. Jag och Anna försöker tänka långsiktigt och att vi ska leva hälsosamt. Vi jobbar bra tillsammans och vi har målet att leva som veganer när barnet har kommit. Jag äter som en vegeterian idag och jag mår mycket, mycket bättre psykiskt och fysiskt. Jag är aldrig sjuk, inte ens förkyld och jag är i mycket bättre form nu. En vanlig dag äter jag minst 4-5 bananer och flera andra frukter beroende på vad jag är sugen på. Människor är så idiotiska i tänkandet när de inte tar ansvar för det liv de har fått. De går hellre ut och dansar fulla ute på krogarna, shoppar onödigt mycket saker för att de innerst inne mår dåligt och som bara är fullständigt avundsjuka på andra. Dessa människor är så onödiga.

Ett tips på en skitgod öl. Denna passar till allt och den är gudomligt god. Jag ska börja tipsa om goda öler och viner på min blogg.  http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=11455 

 

22572

 

One thought on “The strongest there is

Kommentera

