Spöket laban

Jag och Anna har sett en del av dokumentärserien ”Ghost adventures” som går ut på att tre killar från USA undersöker hemsökta platser och de gör det på ovanliga och mer utmanande sätt än andra spökletare. Det är underhållande och läskigt samtidigt. Jag rekommenderar serien varmt för den som gillar paranormala ting. Jag tror att det finns andar överallt runtom oss men de är ofarliga så länge vi inte provocerar dem. Ibland hör vi saker i vårt hus när vi ska sova och då stannar vi till och lyssnar noga. Men det är aldrig något där när man går runt och ser efter. Jag är relativt orädd när det gäller sånt men skulle jag se någon skugga röra sig som tillhör en ande, då skulle jag förmodligen hoppa ur kallsipperna. Se ”Ghost adventures” och de har även gjort en film som heter samma sak. Du kommer att se skuggor och saker röra sig men även höra massa röster som de spelar in med olika instrument. Och det är inte påhittat. No no no! The truth is out there.

image

Imorgon blir det kalas bland annat. Sedan är det inte långt kvar till ultraljudet. 2 dagar kvar bara. Det pirrar i magen och jag förbereder mig själv på att jag kommer att gråta av lycka. Jag älskar vårt barn redan.

Kommentera

