Dagen efter

Nu har det landat i mig och jag är överlycklig. Jag kan inte sluta tänka på att jag ska få en dotter i November och jag undrar hur hon kommer att se ut. Mycket eller lite hår på knoppen, små eller stora ögon och ifall hon får min eller Annas näsa. (Hoppas på att hon får Annas ansiktsdrag eftersom att hon är så vacker). Jag vill sniffa på gofisen redan idag, men jag får ha tålamod och invänta hennes nedkomst. Ikväll blir det grönsakssoppa och en brödbit tror jag. Älskar soppa med en god bit bröd, men det finns tyvärr inte alltför många olika soppor om man är vegeterian eller vegan. I alla fall inte så goda som man önskar. Vi åker till Stockholm i Juli och jag har kollat upp olika ställen man kan fika eller äta på som erbjuder vegetarisk eller vegansk mat. Det finns sjukt många ställen och jag önskar det fanns några fler än vad det gör idag i Sundsvall/Timrå. Det finns bara 1 restaurang vad jag vet i Sundsvall, som erbjuder vegetariskt. Jag återkommer om de restauranger jag har kollat upp i Stockholm.

Ha en wunderbar kväll!

Kommentera

