Första semesterdagen

Det har varit en bra semesterdag också. Hunnit städa hela huset, påbörjat bygget av en fin stege som ska agera dekorativt med handdukar och lagat mat till mitt hjärta. Pappa och mamma var förbi även. Jag bad pappa titta på källartrappen eftersom att jag ska byta ut nästan hela trappan. Den har haft sina glansdagar. Den är nästa projekt gör mig. Älskar att ha något att göra, men jag tar mig an stunder för att bara vara även. Tar långa promenader med Silver och helst till indalsälven för att finna ro och storslagen natur.

image

Kommentera

