Cool down boy

Tredje semesterdagen och jag har fortfarande myror i byssan. Igår gjorde jag klart stegen för det första. Bilder kommer på den när regnet har försvunnit eftersom att den står utanför. Smart av mig! Idag var vi på Svartviks herrgård och åt sommarbuffé till lunch. Det var mysigt och maten var god. Men jag saknade hjärtat där då hon var på jobbet. Pappa passade på att roa sig under maten.

image

Nu väntar jag på att min prinsessa ska sluta jobba, men i väntan så har jag bakat en bärpaj gjort på dinkelmjöl, smör, socker, blåbär samt hallon. På fredag blir det ett andra besök på ultraljudsmottagningen. Det kommer att bli roligt och få se vår bäbis igen på den lilla skärmen. Älskar henne och Anna så!!

image

image

image

image

image

image

image

Kommentera

