Back to business

Imorgon återgår jag till jobbet efter en härlig semester. Det känns både bra och inte. Det blir roligt att få jobba igen och träffa kollegorna, men det är ändå något underbart med att ha ledigt under en längre tid. Jag har hunnit göra en hel del här hemma i huset, även om jag önskar att jag gjorde lite till. Men det ordnar jag i en snar framtid. Tiden går förhoppningsvis lite snabbare nu när man börjar jobba igen. Jag vill hålla i vår baby NU! Jag såg och kände när vår lilla tjej sparkade och rörde sig i Annas mage. Det är obeskrivligt när man får vara med på det. Jag går runt och tänker hela tiden att jag ska tammefan bli pappa. Det gör mig lika lycklig varje gång. Älskar Anna och vår baby. Ni är allt jag behöver. Och våra andra lurviga barn förstås. Ps. Vi har två kattlådor nu. Lyxigt va!? Ingen under sängen dock. Nasty!! Ds.

image

image

image

image

image

Kommentera

