Ta en läkerol vettja

Jag vet vad jag mår bra av och jag vet hur jag ska göra för att min kropp ska vara i bra form. Började cykla mina 2 mil till jobbet från och med igår. Det kommer att bli cyklande varje morgon jag inte har bilen. Det blir en 3-4 gånger i veckan. Sedan blir det lite träning hemma några gånger i veckan. Då blir det flera olika övningar för hela kroppen. Men det gör inget om jag äter en bit bärpaj (som blåbärspajen jag gjorde ikväll på dinkelmjöl och havregryn) då och då. Anna gjorde den godaste pestopastan innan det. Och det var knappt nå fett i det men ändå så sjukt god. Folk som tror att mer fettiga ingredienser innebär mer smak kan drömma vidare. Imorgon ska vi till barnmorskan igen för en rutinkoll och för information om vad som komma skall (älskade bebisen vår). God natt alles!

image

image

Kommentera

