Vecka 27 here we come

Nu är det mindre än 100 dagar kvar till den satta dagen då vår prinsessa ska komma. En tredjedel av tiden återstår med andra ord. Jag kommer aldrig att älska hösten lika mycket som i år. Vad underbart det ska bli när hon har landat i våra famnar. Anna gör det så bra varenda dag som går. Det är inte lätt (vad jag kan se) att bära på en bäbis som växer i en sån rask fart. Men hon kör på och det har gått jättebra hittills. Och jag försöker bidra med en hjälpande hand så mycket det går. Vi längtar så mycket till November nu. Varje dag undrar jag hur hon ser ut. Kommer hon att ha mörkt eller ljust hår? Kommer hon ha blåa, gröna eller bruna ögon? Har hon min eller Annas näsa? Vi anar att det är min näsa, i alla fall utifrån det vi såg på ultraljudet. Det går inte att missa en zlatan-liknande näsa, även fast ultraljudsbilderna är lite grumliga. Den här helgen ska vi försöka inhandla lite mer saker som vi saknar inför förlossningen. Vi har handlat en hel del, men det är så sjukt mycket som behövs. Alla småsaker är mer än man tror. Och vi vill köpa bra, ekologiska saker till henne och inte bara något billigt skräp. Är det något man ska lägga ut pengarna på så är det detta. Babysitter, babygym, badbalja, vinterdäck till barnvagnen och lite annat saknas just nu. Anna hittade bra ekologiska hudvårdsartiklar som hon köpte och som passar alla och till allt. Anna kan hon. Kolla hennes blogg för att se vad och var det kan köpas! Trevlig helg på er!

image

Kommentera

