Vecka 28

Hej hopp jag mår tip top. Nu går vi in i vecka 28 och nedräkningen börjar snart. Efter lite smågnabb med Jollyroom i början på veckan så har det varit en skön arbetsvecka och nu myser vi ner oss så långt det går i soffan. Jollyroom hade nån bugg i deras system som gjorde att varor var nedsatta fast de inte skulle vara det (enligt Jollyroom själva) och när vi skulle betala sedan så var priserna i kassan de ordinarie priserna vilket retade mig så mycket. Jag skrev till dem på facebok och via email. De svarade med ”Bugg bla bla bla. Sorry!”. De gav oss 10 procent rabatt på nästa order. Det var ett jävla slag i ansiktet på en när det för det första bröt mot marknadsföringslagen. De sålde inte varorna till det pris man antog var rätt och istället gav de oss en skamslig rabatt. Vi tappade allt förtroende för ”Sveriges största babybutik”. Vi sket i rabatten. De förtjänar inte en enda kund, men de förtjänar att konka stenhårt ner i cementbacken. Så, nu ska jag le över min kalla öl och vår mysiga kväll hemma med regnet som sipprar utanför mot fönstrena. Guten kvällen!

image

Kommentera

