Du ska bli pappa

Det har varit en lång dag. Vi var ut till Birsta på förmiddagen där vi mötte upp mor och far. Vi var in på IKEA och vi hittade vår jättefina spjälsäng som vi ville ha. Mamma och pappa var så snälla som köpte den åt oss. Mer bilder på den kommer när jag har mekat upp den. Tack mamma och pappa! Vår prinsessa kommer att älska den. Sedan bar det iväg till Elle och Peter. Imorgon fyller Edwin 4 år och idag firades han av familj och vänner. Det var roligt och Silver fick leka lös med ”Nönne”. De är så roliga tillsamnans. ”Nönne” verkar ha en crush på Silver. Det visade han tydligt när han ”dansade” i fria luften intill Silver.

image

Jag saknar verkligen inte det där patetiska utelivet. Folk i vår ålder som är ute och festar tills omdömet tryter är det bra synd om. De passar på att dra i sig en 75:a Absolut så fort det finns en ursäkt till att gå ut. Jag ska bli pappa och det är fan det mest underbara och givande i livet. Jag älskar redan tanken av det och ingen kan ta det ifrån mig. Ska läsa ur boken ”Du ska bli pappa” som jag fick låna av Pette. Det finns inget mer intressant att läsa om just nu än barn och att bli förälder. Tackar Pette!

image

image

image

Kommentera

