Inspiration

Jag tittar dagligen på människor, texter och bilder som inspirerar mig till att leva ett liv utan kött. Jag kommer att bli 100 % vegan snart även, men än så länge har jag levt 50 % vegan (om det ens går att säga något ungefärligt). Jag försöker att undvika mejerivaror, men jag äter det ibland vilket gör mig till semi-vegan just nu. Det finns så mycket fakta som idag bevisar vad för ont all köttproduktion och köttätande gör mot oss och världen. Öppna dina ögon men även ditt hjärta! Se bara på dina medmänniskor som är veganer, vad för gott det har gett dem. veganismen botar ”obotliga” sjukdomar, sådant som läkare inte rår på utan svaren finns i naturen och i hur vi äter. Du kommer att må sjukt jävla bra på att äta grönt och enbart grönt.

Albert einstein vegetarian quote 3

medicine

Future

Soul

vegan-bodybuilder-copy-572x210

veganism-protein

Wolf

Woody

Why2

Visste ni att flera kända människor lever som veganer idag, bland annat Mike Tyson, Casey Affleck, Ellen DeGeneres, Ozzy Osbourne, Brad Pitt, Bill Clinton, Nathalie Portman, Joaquin Phoenix, Alex Baldwin, Woody Harrelson med flera. Det är ingen tillfällig diet, det är en LIVSSTIL som dessa människor har valt.

Kommentera

