Teambuilding

Men, men…jag har ju mitt team hemma. Jag och Anna är det starkaste laget som klarar allt. Men från idag till imorgon ska vårt team på jobbet teambuilda, sätta upp mål och fortsätta vårt arbete med personlighetsanalyser. Det kan bli roligt, men jag kommer att sakna mitt hjärta där hemma, ”A” och våra lurviga barn. Det är sällan som jag och Anna är ifrån varandra, och det känns jobbigt de få gånger vi är ifrån varandra. Det är speciellt jobbigt nu när vi väntar barn, har hus (vilket kräver mer arbete) samt att vi har har 4 husdjur som behöver omvårdnad genom mat, kelande, bajsplockning och lite annat jag inte kommer på just nu. Jag ordnade så att vi har tre kattlådor eftersom att Anna inte ska röra kattlådorna något under graviditeten, och då bör det vara lugnt med bajandet medan jag är borta. Jag vet att det kommer gå snabbare än susen, så är fredagen här och mysandet med Anna och vår prinsessa fortsätter. Att vara ifrån kärleken är ingen lek då man älskar att vara med den och jag kan inte få nog av den heller. Den som säger att man bör vara ifrån varandra då och då kan hålla det för sig själv eftersom att det är individuellt. Älskar dii Anna, min warrior-princess!

albert-einstein-pictures-and-quotes-9-great-albert-einstein-quotes-54305

Kommentera

