Go Sweden!

Fredagkväll och Sverige spelar borta mot Irland i VM-kvalet. Irländarna pressar de blågula men Sverige tänder till snart tror jag. Innan matchen var jag ut med Silver på en joggingrunda längs älven. Det är så förbannat vackert så här dags på hösten. Älskar den friska luften man inandas så här års. Om man nu inte är i stan förstås för där får du inget annat än ölångor efter a-lagare som har tagit över stan.

image

Imorgon ska jag städa ur bilen för att testa babyskyddet. Kan inte vara för tidigt förberedd ifall prinsessan vår får för sig att titta ut tidigare än tänkt. Längtar efter att gå sparka boll nu. Det var ett tag sedan och man blir bra sugen när man passerar en fotbollsplan. Hade jag varit 15 år yngre nu hade jag hoppat över stängslet spiderman-style.

image

Ha en trevlig helg alle!

Kommentera

