Vecka 32

Så här känner jag mig just nu, för att imorgon kliver vi in i vecka 32 (vissa appar säger att det är redan idag) och det känns förjävla bra.

crazy-happy-kids-25

Nu är det 8 veckor kvar och tiden snabbt om jag får säga, vilket är tacksamt. Mest för Anna som bär på vår älskade bebbe. Hon gör det så otroligt bra, och det är verkligen ingen dans på rosor. Snarare en dans på brinnande kol. Ja, i alla fall utifrån vad jag har sett eller hört. Vi är båda lyckliga över öronen varje dag, men samtidigt är det en kamp. Du är den starkast lysande stjärnan Anna och det kommer du att vara för evigt. Du är bäst! Jag älskar dig så mycket.

Igår kände jag bäbisens sparkar tydligare än någonsin och det var så fantastiskt att få känna det mot handflatan. Det blir mer och mer verkligt, att just jag och Anna ska bli föräldrar. Bara att säga det för mig själv känns så värmande. Jag ska bli pappa. Jag, Björn, Pappa. Jag älskar känslan av det.

Kommentera

