God morgon!

Jag är asdålig på att sova länge och det är skittråkigt. Varje morgon ska man vakna tidigare än tuppen själv. Vem straffar mig och varför? Är det samma straffare som sätter in tankar som ”Gå o städa, fixa det o det samt se ut som ett jäkla penntroll när du kliver upp” i huvudet på mig? Anna sover vidare vilket är jättebra. Hon går upp flera gånger per natt så hon får ingen bra sömnrytm under nätterna. Aja, jag går väl upp och gör vad rösterna säger. Jaså? Ja nu säger nån att jag ska läsa gravidboken även. Denna söndag börjar bra. God morgon!

image

Kommentera

