Tillfällig tourettes

Det är i mitten av September och jag fick för mig att cykla idag till jobbet (igen), men idag var en mindre passande dag att cykla på. Jag hinner cykla 300 meter innan monsunregnet slår ner i huvudet på en, men tur var så gick det över efter några minuter. Vinden däremot gav aldrig upp. Jag fick cykla i motvind under mina 2 mil, och alla som sov i närheten av Sundsvall/Timrå vet att det var en jävla blåst under natten och morgonen. Jag kom fram till Skönsberg innan jag fick en släng av tourettes syndrom. Jag vet inte om jag bara var jävligt less på vindstyrkan eller om jag blev besatt av nån jävla demon, men svordomarna sprutade ur käften och jag ville bara slänga cykeln på nästa bilist som körde förbi. Men som tur var så sköljdes ängelstoftet över mig när jag fick hoppa in i duschen på jobbet och bli överöst av varmt vatten. Jag har inte tourettes, men jag tror att vi alla kan få smaka lite på det när bägarn rinner över då och då. Nu är det förbannat kallt på jobbet, så jag är rädd att jag flippar ur snart igen. HELP!

Tourettes+Guy+myspace_tourettesguy
Det här är originalet, ”Tourettes guy”, som ni kan söka efter på Youtube. Han är bra rolig.

Ska värma mig med en kopp ashett kaffe nu. Kanske händer att jag tar en dusch i det för att bli varm igen.

Kommentera

