Ny mobil

Jag trodde att jag var evig Samsung-kund för all framtid men idag fick LG mig att tänka om. Efter mycket läsande och tittande på mobiler så fastnade jag för LG G2, en utmanare till HTC ONE och Samsung Galaxy S4. Den kom precis ut på marknaden och den verkar passa mig som handen i handsken.

image

Den använder ytan bra och den är relativt stor. Den har allt en mobil ska ha enligt mig. It’s awesome! Jag har småkänt på den i Telia-butiken innan så jag vet lite hur den känns även. Ska bli sketaskoj och få en ny mobil när jag har haft min Samsung Galaxy S2 i 2 år. Den har fungerat jättebra och har sällan krånglat men det är dags att testa nya vingar.

Kommentera

