Vecka 35

Det är BARA ungefär 6 veckor kvar till utsatt datum. Cheesus! Var tog tiden vägen? Nyss kändes det som en evighet dit, men nu är den där eviga tiden en mer stressad tid. Måste fixa det sista innan hon väljer att dyka upp i famnen min. Ah, i helgen beställer vi det sista nödvändiga på nätet. Jag har aldrig sett fram emot något lika mycket som detta. Inte på lååånga vägar. Du är vårt allt redan lilla bebisen.

image

Jag och ChrillePille ska våldsgästa Tobbe på förmiddagen. Har ju inte sett hur de bor än sedan de flyttade. That’s gonna be nice! Bäst för Tobbe att det finns kakor till kaffet. Det är lördag och jag vill ha kakor till mitt svarta kaffe!! KAKOR! Trevlig helg, sup o.. näe, nu lyder helgsmottot: Trevlig helg, var snäll med din gravida tjej!

Kommentera

