På permis

Idag fick vi godkänt av läkaren på prematuren till att få åka hem över dagen, men vi ska vara tillbaks ikväll. Det har varit två bra men samtidigt jobbiga veckor. Vi har fått växa in i föräldrarollerna och personalen har varit väldigt bra och snälla med oss. Men det har blivit mer myror i brallorna de sista dagarna och nu vill vi bara landa hemma istället. Snart (kanske från måndag) är vi utskrivna och får åka hem igen. Hur som helst är jag tacksam för allt och mest tacksam över Arwen. Hon är det vackraste och mest betydelsefulla jag har tillsammans med min Anna förstås. Arwen har de roligaste fisarna dessutom. Skrattar ihjäl mig varje gång hon väljer att vädra blöjan och hon gör det mer ofta än mig. Och jag brukar vädra ofta. Aaaw…stolt far. På återseende!

image

image

image

One thought on “På permis

Kommentera

