Arwen

Det finns inga jobbiga stunder med Arwen. Varje stund med henne är underbar, men varje stund utan henne är jobbig. Hon har ögon att dö för. Jag gör allt för min dotter, bara hon mår bra och känner sig trygg. Gör jag fel så vill jag veta det för att kunna göra det rätt till nästa gång. Jag tänker inte borsta av mig misstagen och bete mig som en oansvarig förälder. Det finns sådana människor där ute. De väljer sin stolthet före sina barns välbefinnande och det tragiska är att de själva inte kan se det på grund av sitt stora ego. Nej Arwen, alla fel på vägen gör mig eventuellt till en bättre och bättre pappa med tiden. Jag älskar dig så oerhört mycket min dotter.

image

Kommentera

