Saknaden

Det har varit en jävla tid emotionellt sett. Jag och Anna förlorade vår älskade Sushi, vår första katt, till den idiotiska bilkörningen som ses dagligen. Jag hittade henne en tidig morgon liggandes intill vägen där vi bor. Jag behöver inte säga mer än att jag älskade henne som mitt barn och hon var en väldigt underbar katt som förgyllde mitt och Annas liv med massvis av glädjefyllda ögonblick. Minnena tar vi med oss och vi kommer alltid att älska dig Sushi. Vi ses igen, det vet jag.

image

Det är därför som jag inte har skrivit på ett tag. Bland annat på grund av det o att man prioriterar annat som tid för Arwen, Anna o hemmet mer. Men jag ska försöka skriva mer, så att Arwen kan läsa o se detta en dag. Det är ju ändå vår berättelse som berättas.

Kommentera

