Lördag, städ- o fixdag

Man hinner inte med mycket när man är pappa till en gofis som Arwen. Men så är meningen också. Jag älskar stunderna med Arwen och jag ska inte göra annat än att vara med henne så mycket som möjligt. Hur kan man inte vilja vara med denna underbara bebbe?

image

image

Idag har vi ändå försökt städa och fixa här hemma eftersom att det var längesedan som vi gjorde något sånt nu. Damm- o hårtussar ligger som arméer överallt men de är ingen match för pappa Björn. Älskar att kriga mot dessa små dammtroll då känslan av renhet är oslagbar. Har hållt på hela dagen och nu har vi avnjutet en supergod vegansk gryta med ris som Anna gjorde. Har lite kvar att fixa här hemma men först ska vi chilla en stund. Zlatan spelar ju på tv o det vill Anna absolut inte missa.😉 I veckan ska jag få en frilla även. Just nu ser det ut som om ett djur ligger på huvudet. Sedan ska jag få fotas i Januari för att vara med i en fotobok som JESS Salong ska göra. Det blir roligt men samtidigt blir jag nervös över det. Är lite fotoskygg om jag får säga.

image

Kommentera

