Svenska hjältar

Jo, istället för att bara vara och inte göra ett skvatt så tog vi en tripp till norrlands stresscentrum Birsta för att handla lite till Arwen och till oss själva. Jag drog en nitlott och kom hem tomhänt, men vad gör det när det vankades pizza till middag. Mumma! Arwen ser ut att ha ätit pizza, men det är bara mjölk i hennes goa mage. Och i hennes hamsterkinder? Sötare kinder finns icke. Kan inte sluta gosa med dom där mjuka kuddarna till kinder.

image

Vi såg galan för Svenska hjältar och snacka om att man blir inspirerad av hur andra agerar stort och godhjärtat. Det är jäkligt imponerande med människor som har mod att göra vad som helst för en främmande människa. Jag vet att jag skulle göra allt för Anna o Arwen, och jag hoppas o tror att jag skulle göra allt för att rädda en främling som eventuellt skulle vara i nöd.

image

Kommentera

