Blöjbyten

Söndag morgon, fjortisarna spinner med äckliga moppebilar på EON-parkeringen för att bevisa att de är närmare 7-års ålder samt döden och jag är uppe och byter blöja. Eller, jag är klar precis med det. Hade varit jävligt skicklig annars, men tyvärr är jag lika dödlig och tråkig som alla andra blöjbytare. Hur som haver så har jag fått in en bra rutin sömnmässigt för dessa äventyr under natten. Jag försöker byta som oftast under nätterna då Anna står för käket till Arwen. Det är bara logiskt för min del. Det blir 2-3 blöjbyten max per natt. 2-3 tillfällen att även få hoppas på att dom små moppepojkarna kör sönder leksaksbilarna och att dom landar med huvudena före på markens blanka, skimrande is. Hoppas!!

image

Kommentera

