Real housewives of fotboll

Du som har lirat korpen i fotboll vet hur det kan vara, men alla vet inte hur denna fantastiska sport utövas bland dessa äldre, avdankade, tjocka, spinkiga, stinkiga, håriga, adhd:iga och tourettesliknande killar. Har du sett något avsnitt från någon ”Real housewives-serie”? Du trodde kanske att kvinnor är de enda som bråkar om INGENTING, men på fotbollsplanen gäller real housewives-regler. Passar du bollen fel så kommer en spelare i ditt egna lag att skrika på dig, kalla dig sopa och ifall du säger emot så finns risken att du får en handflata i ansiktet. Jag älskar att spela boll så länge det inte förekommer ”husfruar” på planen, men de kommer alltid att finnas där. Det finns minst en i varje lag som älskar att klaga, skrika och skapa oreda i sitt egna lag. Jag må vara den som helst håller sig borta från konflikter, men dessa obefogade och onödiga kärringbråk gör mig vansinnig. Under den sista matchen som var så fick en kille mig att öppna min mun och säga ifrån när han sa att jag gjorde vissa mindre bra saker under matchen. Jag bad han att hålla käften till slut och det gjorde att han såg ut som en läskig liten uggla som ville äta upp mig. Jag bad han bete sig som en jävla vuxen och gick därifrån med stoltheten i mig. Jag kände att någon jävel måste säga ifrån och jag tar inte sånt skit när man är där för att spela FÖR SKOJS SKULL!! Jävla spelförstörare!

real-housewives-of-new-york_Kelly_Bensimon_crazy

Nu ska jag åka hem och vara med mina kärlekar! God natt!

Kommentera

