Vad är det för jävla fel!?

Läste Sundsvalls tidning och i en artikel stod det om en elvaåring och hur hans rullstol blev stulen under en Timrå-match. Hans pappa bar på honom från matchen och till bilen. Jävla snorungar som saknar vett, intelligens, respekt, skam, empati…u name it! 14 år var tjuvarna. 14 jävla ynkliga år. De har knappt kroppshår. De har knappt en röst, mest ett pipljud. Men de tror att såna här saker gör dem till respektingivande tonåringar. Jävla mesar är vad ni är! Jag skulle slänga ner er i en snödriva och bajsa ner er totalt. Jag skulle det. Minst. Sedan skulle ni gå hem med stanken av skit vilket ni är värda. Ni är värda skit. Grattis skitungar! Fan om jag vet vilka ni är. Jag skulle inte kulla hålla mig tyglad om jag såg er. Det finns så jävla mycket skräp till människor där ute. Man skulle fan ta på sig en hjältemask gjord av en system-kasse och se till att skräpen dumpas i uff-containrar. Ja, det gör jag. God natt alla vettiga o hej då alla skitjävlar!

image

Kommentera

