Min älskade Arwen

Tiden är inte nådig. Du är 4 månader gammal idag lillgnussä. Jag kommer aldrig att glömma dagen vi först sågs. Vi båda grät, men av olika anledningar troligtvis. Jag var världens lyckligaste och du var nog världens räddaste. Men nu är vi båda lyckliga och ditt leende är det som vänder på allt ont i denna värld. Nu ligger du och sover intill mamma din, den bästa mamman. Hon har varit så otroligt duktig på alla vis med dig och oss. Arwen, du kommer aldrig att gå ensam och utan av att känna kärleken från oss. Vi älskar dig så himla mycket och det är för evigt. Bara tanken av dig bräcker mig och jag fylls med glädjetårar. Ingenting annat är värt något, bara du och Anna. Längtar till ikväll då jag får mötas av ditt leende igen. Jag älskar dig Arwen!

image

image

Kommentera

