Mina hjärtans dag

Jag har tidsinställt detta inlägg för att jag sover redan efter 22:00 som alla andra gamlingar. Detta inlägg är dedikerat till Arwen o Anna, mina hjärtan och mina allt. Anna har kämpat så j#vla hårt idag och det kan jag aldrig tacka henne nog för. Du är så duktig med Arwen varje dag och det ska Arwen få veta när hon förstår mer och mer. Du gör allt för henne och för oss, du motiverar mig dagligen till att bli bättre och du är så älskad av mig o Arwen. Tack för att du är världens bästa mamma och fästmö! Idag är det alla hjärtans dag, men varje dag är mina hjärtans dag. Ni ska alltid få veta och känna att ni är älskade. Jag kan aldrig beskriva med ord hur tacksam jag är för att jag har er i mitt liv, eller hur mycket jag älskar er.

image

One thought on “Mina hjärtans dag

Kommentera

