Segpelle, det är jag det

Är okonsekvent vad gäller skrivande, men det råder lätt torka just nu när den tråkiga och långdragna flyttprocessen är igång. Första steget är i alla fall avklarat och nu ska vi bara hitta ett bra hem. Vi har några visningar att gå på denna vecka och nån av dessa kan vara vårt framtida hem. Pirrigt men jobbigt med ovetande saker. Jag tror för det mesta på det bättre och det gör jag nu också. Vi ska hitta ett bra hem där vi trivs och kan må bra. På tal om torka så är det fan en otrolig torka på bostäder. Ja, om du vill ha en fyra så kommer det ut en sån per vecka. Sketakul! Är less på Sundsvall om jag ska vara ärlig. Det finns så mycket större saker att se runt om i världen. Sundsvall ger inte mycket och staden hänger inte med i utvecklingen. Stenstan hänger kvar i stenåldern och det är pinsamt. De kan inte borsta av stenålderstämpeln eftersom att de inte har viljan att utvevklas. Både jag och Anna vill prova på att flytta till en storstad framöver och det kommer vi nog att göra. Men först ska vi mellanlanda i stenåldern och göra det bästa för Arwen och vår lilla familj.

Har jag sagt att jag älskar min dotter så, så, så, så, så jäkla mycket att jag blir tårfylld med glädjetårar varenda gång jag tittar på foton på henne? Varje dag på jobbet blir det så och jag har den mest underbara familjen. Saknar Anna och Arwen all day long.

image

image

image

3 thoughts on “Segpelle, det är jag det

  1. Shit vilket negativt par ni är! Flytta då o sluta gnäll om det är så farligt. Orka. Ni verka tycka att alla andra utom ni har rätt o alla andra fel, det måste vara jobbigt.

Kommentera

