Freitag, das grymmest tag

Fan vad skönt med fredag imorgon! Älskar tanken av att man är nära ledighet och mer tid med mina älskade Arwen o Anna. Att vara pappa är som att utforska en helt ny galax. Jag klev in i helt ny värld när Arwen kom in i mitt liv och jag är inte ensam om att känna så. Det är en sån fantastisk värld att leva i. Om något tynger en så räcker det med att tänka på Arwen och då är jag världens lyckligaste igen. Denna helg blir bara en myshelg med Mello-final (Heja Anton the manboy Ewald!), god mat och massa busande med lillgnussä Arwen. Längtar som ett barn längtar efter julafton natten innan. God natt! Ska försöka sova, men det blir lättare sagt än gjort när varje kommande helg är som jul.

Tbt!!!

image

image

image

Kommentera

