Snart så

Tålamod Björn! Ha tålamod för fasen! Snart får vi flytta in i vårt nya fina hem. Det här med att vänta är inte lätt när man är som ett barn på julafton. Visst, vi har tid att rensa och se över vad vi ska ta med oss i lugn och ro. Men ändå!? Buäää! Chill Björn! Chill för fan!

image

Det här är katapult-Arwen på bild. Hon älskar att spotta ut nappar i en fart snabbare än Zlatans vristskott. Älskade Arwen…

image

O just ja! Korvmojjen vid vängåvan säljer lite veggiemat. Tog en korv med strips där igår…mums!!! Älskar pommes o korven var rätt god. Skoj att någon hänger med och utvecklas i stenåldersstan.

Och en sista sak. Har jag sagt att jag älskar Arwen o Anna så jävulst. Det var ett tag sedan tror jag som jag sa det. Kan säga det 24/7. De är mina gniggisar! Så glad över att ha Anna o Arwen, de starkast lysande stjärnorna i detta universum.

image

Kommentera

