Don’t facefuck me dear facebook user!

Om jag lägger ut något på facebook så är det oftast sådant där jag vill dela bra och nyttig information till andra. Jag är aldrig ute efter att sätta dit andra eller verka vara något bättre än vad andra är. Jag vill BARA upplysa om saker som kan hjälpa andra. Men ibland ska vissa motargumentera och det är tråkigt. Skriv inte till mig om du redan är inställd på en sak och då du inte har villigheten att ens försöka förstå det jag vill upplysa om. Det är som att diskutera med en politiker. De är som gamla jyckar som aldrig vill eller kan lära sig annat än att skita och leva sina osäkra och mindre hälsosamma liv. Jag går inte och leker politiker på andras sidor. Om någon tror starkt på en sak så är det upp till den och ingen ska behöva nedvärdera dennes tro. Folk i allmänhet har svårt för att låta andras tyckanden bara vara när de inte överensstämmer med ens egna tyckanden. Skit i vad jag skriver, lägger upp eller säger om du inte är intresserad av mig eller mina försök att dela med mig något som kan vara till nytta för dig att veta, men kom inte och motargumentera mig! Skriva dina egna teorier på DIN sida i sådana fall. God jul!

image

Gör som morsan min och skäms för såna som bara vill ”jiddra”.

Kommentera

