Ma brotha from da same motha

Idag ska vi iväg o fira min storebror som har fyllt 65..nej 35 år. Jag är närmare 65 än han med tanke på att jag har börjat fått grått hår…innan 30 års ålder!!! Du o jag George Clooney, du o jag. Nescafé, jag kan ta över reklamfilmandet när George går i pension. Call me! Arwen sover nu och då vet man inte när hon vaknar, så man kommer ibland lite senare än andra till såna här tillfällen. That’s cool och det känns bra när hon sover ett tag så att hon är utvilad när hon ska träffa på kusinerna.

image

Baby Arwen

Gofisen är så stor nu. Snart är hon ett halvår gammal. Längtar tills vi bor i Granlo och då vi leker på de fina lekställena där.

Kommentera

