”I löööööh it”

Snart dras den 3:e säsongen av Million Dollar Listing: New York igång. Som jag har längtat efter de roligaste mäklarna i TV-historien. En liten snubbe med stor frilla och som har härliga one-liners, en stor svennebanan som har gjort porrfilmer och som nu är skitstor som mäklare och den sista är ”gammelfarfar” Ryan som är 28 år och som enbart har grått hår på knoppen. Om man vill ha något roligt att se på och som tycker att pampiga läggor i NY är häftigt, se detta!

Igår var en jobbig dag för oss i familjen. Vi gav bort Siri till en familj som har bättre förutsättningar att ge henne ett roligare liv nu när vi ska flytta till en mindre bostad och där hon inte hade haft möjlighet att gå ut när hon vill. Hon bor nu på en gård utanför Härnösand och det känns bra, men det var väldigt vemodigt igår. Vi kommer att sakna dig snövita katt.

image

Dessutom jobbar jag långa pass i början på veckorna vilket är mindre roligt när jag vill hem till mina älsklingar där hemma. Jag vet att de saknar mig också, och nu längtar jag till sommartiderna så att jag får sluta ”tidigt” varje dag. Vi kommer att få det så bra i Granlo. Jag och Anna kan ha det mysigt på den inglasade balkongen under kvällstid då gnussä sover. Aahhhh…längtar!! Saknar mina hjärtan så otroligt på dagarna.

image

Kommentera

