Morgonen, tid för arbete

Varje morgon är det något att göra och det är bara bra. Man vaknar till om inte annat. Jag går och springer med Silver på en promenad som sträcker sig ungefär 3 km och sedan är det småfix hemma innan man ska byta nattblöjan på Arwen. Idag blev det lite fixande på gården innan jag drog till verkstaden för att byta till sommardäck på bilen. Damn it’s nice när ljudet är mjukt då man kör bilen.

Såg att ”Hult hatar” (ignorant unge) ligger nere på facebook. Konstigt? Nej! Det är däremot jävligt konstigt att lillskiten inte sitter i en tvångströja på psyket. Han borde läsa en och annan bok stackaren. Det skulle göra han gott. Han har läst Bamse-tidningar fram till nu verkar det som.

Snart ska vi fira mitt hjärta som fyller 30 vårar. Jag är sådan som vill göra allt och på så sätt visa att jag älskar henne otroligt mycket. Anna är min klippa och förebild vad gäller mycket. Klokare, underbarare och finare människa har jag inte stött på. Jag älskar dig Anna, och det är för alltid.

image

Kommentera

