4 år

För fyra år sedan blev jag och Anna ett par, men jag tycker att det känns som om att vi har varit ihop mycket längre än så. Jag älskar allt med Anna, alla egenskaper, kunskaper och hon är världens vackraste tjej. Du tillsammans med Arwen fyller ut alla tomma hål som kommer med livets resa. Ni är bäst och jag älskar er för alltid!!!

Ett liv med tomma, färglösa hål
En tid utan livets sanna mål
Det var då men nu är idag
Och idag lever jag ut med varje andetag

Tillsammans är vi allt utom tomma
Vi kan göra allt trots risken för att bomma
Tillsammans är vi alltid ändå
Och vi har allt som livet är och kan fås

image

Igår var även jag och brorsan borta vid hinderbanan i Timrå för att träna inför Toughest. Vi körde på tills att vi har nollade på energi. Som klyschan säger så var det jobbigare än man kunde ana. Men fan vad bra det kändes efteråt.

image

Kommentera

