Work it!

Hur underbart är det inte att känna sig helt slut, helt väck, helt jävla borta efter ett hårt träningspass? Jag har suttit mina nya mål med min träning och med min kost. Jag är på väg, och det känns väldigt bra än så länge. Jag vill vara en förebild när det kommer till träning, kost och livsstil. Man behöver inte proppa i sig massa tillskott för att komma dit man vill. Det är en dålig väg att gå både hälsomässigt och träningsmässigt. Folk vill fuska och ta massa skit, men det slår bara tillbaka till slut. Ät och träna rätt så kommer du att må hur bra som helst. Får du fem minuter över hemma eller på jobbet, så gör några övningar istället för att bara glo eller ta en kaka. Jag önskar det fanns mer utegym så som det finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och säkert på fler orter. Just nu finns bara en fjuttig variant uppe vid Sidsjön. Jag gör massa övningar ute eller inne, helt utan redskap och jag är starkare än någonsin. Våga träna ute i naturen! Bättre ställe att träna på finns inte. image

Kommentera

