7

Siffran sju är den vackraste siffran helt klart. Arwen är född den sjunde Oktober, Anna är född den sjunde April och jag bar nummer sju på tröjan när jag spelade fotboll. Alla goda saker är….sju? Ah!! Sju! Arwen fyller hela sju månader idag. Tiden, var fan har du tagit vägen?! Jag tittar ofta på bilder och videos från när Arwen var nyfödd och fram till nu. Vilken underbar resa det är med barn och deras utveckling. Jag blir alltid tagen av alla bilder vi har på Arwen. Den återkommande tanken om att JAG har en dotter och att JAG är pappa ploppar oftast upp då jag ser på alla bilder. Det är den bästa känslan som finns. Arwen är så väldigt älskad av mig och Anna, och alla steg vi tar är kopplade till att hon ska få en så pass trygg och bra uppväxt som möjligt. Du är det bästaste av det bästa Arwen. Mami y papi älskar diiii!

image

image

One thought on “7

Kommentera

