Gotham, Orange is the new black, Fargo, The Walking Dead…YEAH!!

Vad tittar jag på då när mörkret och ögonlocken faller ner på en? Jag diggar antingen humorserier som New Girl, Big Bang Theory, Orange Is The New Black, Happy Endings (som lades ner 2013, BAJS!) eller mörka, råa serier som Fargo, The Walking Dead eller American Horror Story. Nu kommer en ny kriminalserie i höst som verkar lovande; ”Gotham”. Se trailern här:

Har ni sett Fargo, den nya serien som går nu? Asbra! Jag älskar Billy Bob Thornton som skådespelare och han gör sin roll så bra i denna serie.

fargo1

Andra bra serier är ju Million Dollar Listing: New York och Real Housewives-serierna som filmas i olika städer i USA. Beverlyhills-fruarna är småroliga, men jag börjar gillar Atlanta-fruarna mer och mer. Tror ni att dessa fruar har det gott och lever bra? De är ju på varandra som ett par fyllon som kämpar för sina liv över en bärs. Det spelar fan ingen roll vem man är och var man bor, man har alltid något att bråka om.

Snart ska jag hem och mysa med mina underbara prinsessor, vilket jag får längta efter varje arbetsdag. Todilooo!

Kommentera

