Conchita Wurst är mer man än mig

Vann bästa låten? Njaaaa! Den var bra men jag föredrog Sanna Nielsens låt eller Armeniens bidrag mer än skäggiga damens. Däremot är jag glad att hon ändå vann som ett slag för hbt-människor och acceptansen för allt och alla som är olika. Har ni tänkt på hur lik hon är Kim Kardashian? Är det må tro Kim efter lite för mycket intag av testosteron? Jag börjar tro det ju mer jag tittar på henne. Dessutom så är jag avis på skägget. Jag kan inte få så fint skägg eller så mycket ens för den delen. She’s more of a man than me. Buäää!

image

Det blev 8 km springande idag med hinderbana och elljusspåret sammanlagt. Nu är jag redo och klar för Toughest nästa lördag i Umeå. Bring it on!

Kommentera

