Joe Labero as a cat

Medpassagerare är trevligt, men när de smyger sig på en bakifrån då är det bara jävligt läskigt. Miso, vår katt, var jag och hämtade igår från huset. Hon satt till en början inlåst i sin fina lilla kattbur. Hon jamade så där som alla katter gör när de får åka bil. De låter som fan och de kastar ut tassarna hejvilt genom gallret i hopp om att gå greppa tag i en o slita en i stycken eftersom att jag torterar henne med mitt kärringaktiga bilkörande. Efter en stund lät hon inte så mycket och kort därefter så dyker hon upp framför mig och ser nästan till att jag både får hjärtstillestånd och en avkörning på köpet. Hon hade slitit sig ur buren som en liten minigorilla kan göra. Hon å Joe Labero, vilka magiker. Jag undrar fortfarande…hur i hel#&@€ gick det till? Jag låste buren riktigt ju.

image

Kommentera

