Eftertiden

Min kropp, den känns gammal och jag drömmer om permobiler varje dag. Det tog på kroppen av att köra Toughest. Knäna tog skit av allt krypande, armarna av allt klättrande, bena av allt hoppande och springande och magen mådde som sämst. Men nu mår jag relativt bra, som en 56-åring gör. Kan tänka mig en rullator endast nu.

image

Här hemma har Tobbe o Chrille hjälpt till med tapetsering, men Anna avslutade det hela och gjorde klart köket själv. Hon är en fena på det här med tapetsering. Titta vad fint köket blev!

image

Jag är som ett asplöv, så jag vågar mig inte på tapetsering. Det skulle se roligt ut om jag försökte fixa det själv. Tänk er en tornado tapetsera ett rum så har ni mitt resultat. Go natt!

Kommentera

