Flex friday

Flex friday…jag flexar ut nu. God natt! Det är väl meningen med flex friday?! Eller skulle jag ta en selfie på mina monstruösa biceps? Kan ta det en annan fredag.

Men innan jag somnar om och drömmer om massa snuskigt goda frukter och bär som ska ätas i sommar så vill jag kasta en sko på folk som inte vaknar ur sin äta-skit-mat-varje-dag-o-träna-lite-är-asbra-metod. Vad är det med folk som äter mycket fett och ingen jävla sallad och som sedan inte fattar varför de inte blir mindre kring bullen? Och en plockad sallad på ICA med endast pasta, kött eller kyckling och sås är ingen SALLAD!! Daaaaah! En sallad är minst 80 % grönt och grönsaker. Ät mycket frukt också! Massa!!! Jag kan stoppa i mig fem bananer som mellanmål utan problem. Du blir både asmätt och energifull på det så varför dra i dig nå nutrilett eller annat påhittat skräp som inte gör något gott för din kropp. Jag äter ibland fettrika onyttigheter för att jag kan, då jag inte går upp i vikt av det och det känns ju bra men jag äter mest nyttigt på dagarna. Nu har jag legat på latsidan med träningen, men nu när flytten är klar och flyttstädningen även så kan man börja bygga på sig själv igen. Och nu har jag dessutom semester i fem veckor så inga ursäkter för träning kan dyka upp framför snoken. Carb the fuck up o träna!

image

Kommentera

