En underbar dag för det är Arwens 9-månadersdag

Ja, du läste rätt. 9 månader har gått sedan vår ängel kom till oss. Jag har aldrig, aldrig, älskat någon så mycket som Arwen. Det är något magiskt, något helt annorlunda, något helt obeskrivligt att ha barn. Visst, det är lätt att få ångest över att tiden går fort, men det är bättre att fokusera på att älska och få barnet att känna sig älskat. Jag har haft 5 veckors semester nu, och just idag på hennes dag började jag att jobba igen. Jag har vaknat upp varje morgon av slag, nypningar och jollrande från Arwen vilket har varit de bästa väckningarna i mitt liv. Och jag saknar dom redan. Väldigt mycket. Jag har 3 veckor till då jag ska vara ledig i sommar vilket känns bra. Det är bara att hålla ut och göra det bästa av tiden.

image

image

image

Kommentera

