Hej krigsförare!

Såg precis en bild på en liten flicka i Gaza som hade blivit dödad av israeliska attacker. Denna jävla barbariska handling gör mig så arg och besviken på människan. Hon låg död bland husrester. Blodig, livlös och ensam. Hon dog rädd och hon fick sitt liv berövat av män som lever för att döda och härska över en bit land som ingen äger på denna jord. Ingen människa äger någon bit land. Vi lånar inte ens. Vi bara är här. Vi lever oftast av fel anledning. Jag vet vad som är viktigt. Arwen givetvis, hon är mitt allt men jag lever även för att det ska finnas en morgondag för Arwen och alla andra på denna jord. Jag vill bidra till att dagarna blir fler och det är ett av mina stora mål med livet. Ni krigsherrar vet ingenting. Ni bara dödar. Ni bara agerar som en obotlig sjukdom. Ni är smittade av er egen själviska, själlösa och äckliga sjukdom. Och ni sprider detta vidare till morgondagens barn som inte vet bättre. Barn som inte får se morgondagen på grund av er krigsherrar, det är så jävla hemskt. Barn…de är bara barn.

One thought on “Hej krigsförare!

Kommentera

