Barnmisshandel

Jag kan inte låta bli att bli skitförbannad över så kallade människor som gör försvarslösa barn illa. Nu när jag vet hur det är att vara pappa och hur mycket man älskar sina barn (om man är logiskt funtad och har empati, förståelse och kan älska någon annan än sig själv givetvis), och inte beter sig som ett jävla psykfall vilket de även är som misshandlar barn. Jag läste detta i Dagens nyheter idag och det har säkert cirkulerat i annan media också.

image

Jag säger som morsan min. ”Det borde vara skottpengar på den jäveln”. Hur fan kan det ha fått pågått så länge och vad gjorde mamman till barnen under tiden? Skulle någon röra Arwen så sitter jag gärna bakom galler för att ha försvarat mitt barn. Jag hoppas att dessa barn ändå får leva bra liv utan skador, fysiskt som psykiskt. Barnmisshandel ska klassas som dråpförsök och ge barnmisshandlare livslångt fängelse åtminstone. Vad fan gör två år på kåken för en psykiskt sjuk en? Precis som pedofiler så kommer de inte att bli friska. De har något fel i hjärnan och de är våldsamma av naturen. De förtjänar inte att få leva ute bland andra människor helt enkelt.

No child abuser, no cry! Put them to sleep!

Kommentera

