Arwens 10-månadersdag

Grattis vår lilla nypjänta, vår gnusse gnussesson, vår prinsessa, vår tandlösa gnagare, vårt allt, vårt livs mening! Det är otroligt hur snabbt tiden har gått sedan du kom till oss Arwen. Jag har knappt hunnit blinka, men varje millisekund med dig är det mest underbara jag får uppleva i mitt jordliv. Det är svårt att beskriva hur jag känner om att vara pappa till dig, men jag älskar som sagt varje sekund av det och jag vill aldrig vara utan dig en längre stund. Att du får för dig att höja rösten ibland eller nypa pappa hårt i tissen gör ingenting. Det finns ingen smärta eller oljud när det kommer till dig gnusse.

20140727_090839

20140802_134407

20140803_161059

Kommentera

