Arwens första kalas

Ja, det tog lite tid innan jag hittade tillbaka men det känns som i rätt tid då vi firade Arwen idag med nära och kära. Det har varit en fantastisk dag där dagen har präglats av väldigt mycket lek och många goda saker att stoppa i mun. Att min dotter fyller 1 år på tisdag är för mig just nu rätt så overkligt. Men det ska ske och jag ska tillbringa den dagen hemma (så frikkin’ klart) med mina två älskade hjärtan. Jag tog ledigt så att vi kan busa all day long. Jag är så tacksam för alla som dök upp idag och som ville fira Arwen. Vi är en stor och fin familj, det går inte att missa. Tack så otroligt för denna dag alla som var med!

Arwen älskade att leka med allt och alla idag. Hon var så övertrött i slutet på dagen, men ändå fortsatte hon att busa vidare med de kvarvarande. Nu sover hon väldigt gott och jag vill tro att hon drömmer om morgondagen och tiden hon ska tillbringa i sitt rum med alla nya leksaker. Jag tror att pappa Björn kommer att vara med och leka för det är ta-mig-i-bakänden-roligt att få återuppleva barndomen igen. Nu blir det att stoppa i sig lite mer bakverk, men vad *** gör det när farmor frågar nästa gång ”Har du gått ner i vikt?”. Jag går varken ner eller upp i vikt, men ändå finns det en viss person som ser när man har förlorat 5 gram i vikt. Damn you’re good grandma!

God natt alla!

DSC_0885

DSC_0906

DSC_0874

Kommentera

